Thomas Rasmussen

• Jeg er født i Vejle i 1985. Min mor er opvokset i Chicago, og min far er født og opvokset mellem Ikast og Brande.
  • Gift med Tabita, og sammen har vi tre drenge, Lukas (2014), Philip (2016) og Daniel (2020).
  • Jeg er glad for at spille musik, skak, og badminton.
  • Jeg er vokset op på Vejlefjordskolen, tæt ved Daugård, hvor jeg også blev student i 2004. Jeg har boet på Fyn i seks år, tre af dem som dreng i Hesselager, og senere i Odense fra 2013-2016 med min familie.
  • Efter gymnasiet arbejdede jeg på McDonald’s i Vejle (DTC), og senere i Adventistkirkens ungdomsafdeling inden jeg begyndte mine studier.
  • Min uddannelse til præst blev fuldført på Newbold College, UK (2006-2009), og på Andrews University, Michigan, USA (2016-2019) med hhv. en BD (Hons) og en Master of Divinity (M.Div.) med hovedvægt i systematisk teologi.
  • I øjeblikket er jeg præst i Odense, Lille Nørlund, og HappyHand – Ikast. Jeg har tidligere arbejdet i Aarhus, og været tilknyttet Vejlefjordskolen. Jeg har også været landsungdomsleder for Adventistkirken i en årrække.
  • Jeg brænder for at mennesker skal forstå, at de er elsket af Gud, og Han ønsker en relation til dem. Mit ønske er, at kirken må være et sted, hvor folk oplever fællesskab og finder håb for deres fremtid.

Mail: thomas.rasmussen@adventist.dk
Mobil: 5120 6990